Dieta - Jadłospis

Kobieta i mężczyzna w kuchni

Dieta

Indywidualny program odżywiania

  • K: kalorie B: białko T: tłuszcze W: węglowodany F: błonnik WW: wymienniki węglowodanowe WP węglowodany przyswajalne
    PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
    07:00 Śniadanie
    KANAPKA Z WĘDLINĄ, OGÓRKIEM KISZONYM I OLEJEM LNIANYMOWSIANKA Z JABŁKIEMGRAHAMKA Z TWAROŻKIEM I SZYNKĄKANAPKA Z WĘDLINĄ, OGÓRKIEM KISZONYM I OLEJEM LNIANYMKANAPKI Z TWAROGIEM I OLEJEM LNIANYM

    WARZYWA SUROWE
    ORZECHOWA OWSIANKA ZE ŚLIWKĄ NA CIEPŁO

    SOK MARCHWIOWO-BRZOSKWINIOWY
    SAŁATKA Z DYNIĄ, MOZZARELLĄ I JARMUŻEM ORAZ PIECZYWO
    10:30 Drugie Śniadanie
    KOKTAJL BANANOWO - ORZECHOWYSAŁATKA Z SAŁATY, SZYNKI, JAJKA Z SOSEM JOGURTOWYMKANAPKA CAPRESE Z PESTO I PESTKAMI DYNI SŁODKI TWAROŻEK Z PŁATKAMI, MIGDAŁAMI I MORELAMI

    SOK MARCHWIOWO-BRZOSKWINIOWY
    KEFIR Z MALINAMIZUPA POMIDOROWA Z SCZEWICĄ I PESTKAMI DYNIDESER Z JABŁKA PRAŻONEGO I JOGURTU

    SOK POMARAŃCZOWY (ŚWIEŻY)
    12:30 Obiad
    ODCHUDZONY SCHABOWY

    SURÓWKA Z KAPUSTY KISZONEJ

    KASZA GRYCZANA
    LECZO Z KURCZAKIEM I KASZĄ GRYCZANĄZUPA KREM Z DYNI I MARCHWI Z KASZĄ GRYCZANĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiMINTAJ W SEZAMIE Z KALAFIOREM I ZIEMNIAKAMI KASZOTTO Z BURAKIEM I JARMUŻEMMEKSYKAŃSKIE NALEŚNIKI (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcjiROSÓŁ DOMOWY NA UDKU Z KURCZAKA Z MAKARONEM (2 PORCJE), zjedz 2 z 2 porcji

    SAŁATKA MAKARONOWA Z WARZYWAMI (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji
    16:00 Podwieczorek
    KISIEL Z MIGDAŁAMI

    PIECZONE JABŁKO Z RODZYNKAMI
    MUFFINKI PEŁNOZIARNISTE ZE ŚLIWKAMI (5 PORCJI) Zjedz 2 z 5 porcjiMUS JABŁKOWY Z CYNAMONEM 

    KOKTAJL MALINOWY Z OLEJEM LNIANYM 
    PIECZONE CYNAMONOWO - MIODOWE JABŁKO Z MIGDAŁAMI I PŁATKAMIMUFFINKI PEŁNOZIARNISTE ZE ŚLIWKAMI (5 PORCJI) Zjedz 2 z 5 porcjiKOKTAJL Z JARMUŻEM I POMARAŃCZĄ 

    GRUSZKA
    CIASTO MARCHEWKOWE NA MĄCE PEŁNOZIARNISTEJ (10 PORCJI), zjedz 3 z 10 porcji
    19:00 Kolacja
    SAŁATKA Z MUSZTARDOWYM SOSEMSAŁATKA Z MUSZTARDOWYM SOSEMŚLEDŹ W JOGURTOWEJ ŚMIETANIE Z KOPERKIEM I PIECZYWEMKANAPKA Z WĘDLINĄ I POMIDORY Z JOGURTEM SAŁATKA Z BURAKIEM I FETĄ ORAZ CHLEBEM (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiGRAHAMKA Z TWAROŻKIEMŚLEDŹ Z BAKALIAMI I PIECZYWEM
    K:2496.1 / B:107.8
    T:93.4 / WP:277.9
    F:47.8 / WW:28.0
    K:2520.9 / B:120.1
    T:97.6 / WP:263.3
    F:57.2 / WW:26.6
    K:2482.5 / B:108.5
    T:98.5 / WP:260.8
    F:61.6 / WW:26.0
    K:2469.5 / B:121.7
    T:93.3 / WP:259.5
    F:46.1 / WW:26.1
    K:2577.3 / B:111.7
    T:99.3 / WP:270.8
    F:64.4 / WW:27.1
    K:2525.3 / B:113.8
    T:74.2 / WP:319.3
    F:61.9 / WW:31.7
    K:2467.7 / B:113.5
    T:91.6 / WP:260.3
    F:60.5 / WW:26.2
  • K: kalorie B: białko T: tłuszcze W: węglowodany F: błonnik WW: wymienniki węglowodanowe WP węglowodany przyswajalne
    PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
    07:00 Śniadanie
    OWSIANKA ZE ŚLIWKAMIJOGURT NATURALNY Z MUESLI WŁASNORĘCZNIE ROBIONYMKANAPKA CAPRESE Z PESTO I PESTKAMI DYNI 

    KOKTAJL JESIENNY
    KANAPKA Z WĘDLINĄ I POMIDORY Z JOGURTEMPANCAKES Z JABŁKIEM I ŻURAWINĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiJAJKO SADZONE ZE SZPINAKIEMKASZA GRYCZANA Z KEFIREM

    SOK OGÓRKOWO-GRUSZKOWY
    10:30 Drugie Śniadanie
    LNIANY PUDDING Z MALINAMI

    JOGURT Z BAKALIAMI
    KOKTAJL Z GRUSZKĄ I JABŁKIEMSOK OWOCOWY

    WARZYWA SUROWE
    JOGURT Z BAKALIAMIKOKTAJL MALINOWY Z BAKALIAMI

    SEREK WIEJSKI Z NASIONAMI

    DYNIOWE MUFFINKI (8 PORCJI) Zjedz 3 z 8 porcji

    KOKTAJL Z JEŻYNAMI

    SAŁATKA Z GRUSZKĄ, TWAROGIEM I RUKOLĄ
    12:30 Obiad
    PEŁNOZIARNISTE PIEROGI Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcji

    ZUPA Z MARCHEWKI (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji
    KOTLECIKI MIELONE (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji 

    PUREE Z ZIEMNIAKÓW I SELERA

    SURÓWKA Z BURAKÓW
    DUSZONA PIERŚ Z KURCZAKA W WARZYWACH (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiBIGOS NA MIĘSIE DROBIOWYM Z KASZĄ GRYCZNĄ DORSZ W SOSIE MUSZTARDOWYM Z KASZĄ I SURÓWKĄ Z MARCHEWKIZUPA KREM Z PORÓW (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiKLOPSIKI Z UDŹCA INDYKA W CIEMNYM SOSIE WARZYWNYM

    KASZA GRYCZANA
    16:00 Podwieczorek
    KOLOROWA SAŁATKA (PRZEPIS NA 2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiKASZA MANNA NA MLEKU Z DUSZONĄ GRUSZKĄCIASTO MARCHEWKOWE NA MĄCE PEŁNOZIARNISTEJ (10 PORCJI) Zjedz 3 z 10 porcjiCZEKOLADOWY DESER Z KIWINUTELLA ŚLIWKOWATORTILLA Z SEREM I WARZYWAMICIASTO MARCHEWKOWE NA MĄCE PEŁNOZIARNISTEJ (10 PORCJI) Zjedz 3 z 10 porcji
    19:00 Kolacja
    TOSTY PEŁNOZIARNISTE Z SEREM MOZZARELLAJAJECZNICA Z POMIDORAMI I PESTKAMI DYNITOSTY PEŁNOZIARNISTE Z SEREM MOZZARELLA PAPRYKA FASZEROWANA CIECIORKĄ I KASZĄ KANAPKA Z PASTĄ JAJECZNĄSAŁATKA Z DYNIĄ, MOZZARELLĄ I SZPINAKIEM ORAZ PIECZYWOSAŁATKA Z DYNIĄ, MOZZARELLĄ, SZPINAKIEM I PIECZYWO 
    K:2488.4 / B:110.8
    T:94.6 / WP:254.6
    F:72.8 / WW:25.6
    K:2482.4 / B:104.7
    T:89.4 / WP:289.9
    F:45.8 / WW:28.9
    K:2480.7 / B:130.4
    T:82.4 / WP:266.2
    F:70.1 / WW:26.7
    K:2411.6 / B:112.3
    T:84.1 / WP:271.4
    F:61.1 / WW:27.1
    K:2518.9 / B:119.3
    T:94.5 / WP:262.4
    F:54.9 / WW:26.3
    K:2541.0 / B:146.3
    T:88.1 / WP:254.2
    F:55.0 / WW:25.6
    K:2522.0 / B:116.2
    T:91.5 / WP:273.0
    F:59.7 / WW:27.3
  • K: kalorie B: białko T: tłuszcze W: węglowodany F: błonnik WW: wymienniki węglowodanowe WP węglowodany przyswajalne
    PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
    07:00 Śniadanie
    CZEKOLADOWA JAGLANKAKANAPKA Z PASTĄ Z GROSZKU

    GRAHAMKA Z TWAROŻKIEM
    JOGURT NATURALNY Z MUESLI WŁASNORĘCZNIE ROBIONYMCZEKOLADOWA KASZA JAGLANA Z BANANEM I MUSEM Z POMARAŃCZYKANAPKA Z PASTĄ Z GROSZKU JEDWABISTY OMLET NA SZPINAKUKOKTAJL ANANASOWO- SZPINAKOWY 

    KANAPKA CAPRESE Z PESTO I PESTKAMI DYNI
    10:30 Drugie Śniadanie
    JOGURT Z BANANEMTORTILLA Z SZYNKĄ SUROWĄ (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcjiZUPA MARCHEWKOWA Z POMARAŃCZĄ I IMBIREM ORAZ KASZĄTORTILLA Z SEREM I WARZYWAMISEREK WIEJSKI ZE SŁONECZNIKEM I SUSZONYMI POMIDORAMIMUS OWOCOWYSAŁATKA CYTRUSOWO - ORZECHOWA
    12:30 Obiad
    POMIDOROWY GULASZ Z CIECIERZYCĄ I KASZĄ JAGLANĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiZUPA OGÓRKOWA (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji RYBA Z PIECA W SOSIE ŚMIETANOWO-KOPERKOWYM 

    WARZYWA ZAPIEKANE
    KOPYTKA PEŁNOZIARNISTE (PRZEPIS NA 2 PORCJE) Zjedz 1 z 2 porcji

    PIERŚ Z KURCZAKA PIECZONA W TYMIANKU Z CZARNUSZKĄ

    SURÓWKA Z CZERWONEJ KAPUSTY 
    KRUPNIK Z KURCZAKIEM I KALAFIOREM (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiSOS BOLOGNESE
    MAKARON PEŁNOZIARNISTY
    KLOPSIKI Z UDŹCA INDYKA W SOSIE WARZYWNYM
    16:00 Podwieczorek
    JOGURT NATURALNY Z MUESLIBUDYŃ JAGLANY ZE ŚLIWKAMISAŁATKA Z POMIDORAMIBUDYŃ JAGLANY ZE ŚLIWKAMI

    ORZECHY WŁOSKIE
    KOKTAJL CYTRUSOWYENERGETYCZNE SMOOTHIEPINAKOLADA
    19:00 Kolacja
    PIZZA PEŁNOZIARNISTA CIASTO (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji

    FARSZ DO PIZZY
    FRITTATA Z PAPRYKĄ I CUKINIĄKANAPKI Z TWAROŻKIEM I POMIDOREM ORAZ OGÓRKIEM ŚLEDŹ W JOGURTOWEJ ŚMIETANIE Z KOPERKIEM I PIECZYWEMKANAPKA Z TWAROŻKIEM, MIODEM I ORZECHAMIZAPIEKANKA ZIEMNIACZANA Z KALAFIOREM I FETĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiTORTILLA Z SEREM I WARZYWAMI
    K:2536.0 / B:130.7
    T:75.9 / WP:303.7
    F:52.2 / WW:30.2
    K:2479.4 / B:134.5
    T:75.6 / WP:284.0
    F:50.6 / WW:28.3
    K:2533.3 / B:113.0
    T:94.3 / WP:272.3
    F:64.0 / WW:27.3
    K:2475.0 / B:136.0
    T:81.9 / WP:270.6
    F:40.2 / WW:27.0
    K:2534.0 / B:123.3
    T:79.4 / WP:294.1
    F:63.6 / WW:29.4
    K:2527.0 / B:129.2
    T:91.5 / WP:269.0
    F:54.1 / WW:27.1
    K:2576.0 / B:126.2
    T:95.5 / WP:274.8
    F:51.8 / WW:27.3
  • K: kalorie B: białko T: tłuszcze W: węglowodany F: błonnik WW: wymienniki węglowodanowe WP węglowodany przyswajalne
    PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
    07:00 Śniadanie
    OWSIANKA Z GRUSZKĄ I ŚLIWKĄ SUSZONĄSMOOTHIE BOWL MANDARYNKOWEPŁATKI OWSIANE Z JOGURTEM I RODZYNKAMI KANAPKI Z JAJKIEMOWSIANE PLACUSZKI BANANOWE Z MALINAMI (2 PORCJE) Zjedz 1 z 2 porcji

    SOK GREEN MACHINE
    OWSIANKA Z GRUSZKĄ I ŚLIWKĄ SUSZONĄROZGRZEWAJĄCA RYŻANKA 
    10:30 Drugie Śniadanie
    ZUPA Z GRUSZKI I PIETRUSZKI
    Kasza jęczmienna, perłowa - 40g (2.67 x Łyżka)
    CHIPSY WARZYWNE

    SEREK WIEJSKI ZE SŁONECZNIKEM I SUSZONYMI POMIDORAMI
    ENERGETYCZNA PRZEKĄSKA MORELOWO - MIGDAŁOWA ( 4 PORCJE) Zjedz 3 z 4 porcjiENERGETYCZNA PRZEKĄSKA MORELOWO - MIGDAŁOWA ( 4 PORCJE) Zjedz 3 z 4 porcjiPUMPKIN SPICE SMOOTHIEPUMPKIN SPICE SMOOTHIESERNICZEK Z KASZY MANNY

    JOGURT Z WIÓRKAMI
    12:30 Obiad
    GOŁĄBKI MEKSYKAŃSKIE W SOSIE POMIDOROWYM 

    OLEJ LNIANY

    KASZA JĘCZMIENNA, PERŁOWA
    MIELONE Z KASZĄ JĘCZMIENNĄ, GROSZKIEM I MARCHEWKĄ (2 PORCJE) Zjedz 1 z 2 porcjiDROBIOWE ROLADKI Z RYŻEM I PIECZONYM BURAKIEM (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiDROBIOWE PULPECIKI Z RYŻEMŁOSOŚ Z PIECZONYMI BURAKAMI (PRZEPIS NA 2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiMAKARON Z BROKUŁEM (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji ZUPA MINESTRONE (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji 
    16:00 Podwieczorek
    PANCAKES Z KIWI (PRZEPIS NA 3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcjiCIECIORELLA

    JOGURT NATURALNY Z MUESLI
    CIECIORELLA

    JOGURT NATURALNY Z MUESLI
    SURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ Z RYŻEMPUCHARKI BROKUŁOWESEREK ZE ŚLIWKAMIBAKALIE
    JABŁKO
    19:00 Kolacja
    KANAPKI Z TWAROGIEM, OLEJEM LNIANYM I CZARNUSZKĄSAŁATKA NICEJSKA Z GRZANKĄKANAPKI Z TWAROŻKIEM I POMIDOREM ORAZ OGÓRKIEMSURÓWKA Z KAPUSTY PEKIŃSKIEJ Z RYŻEMPUCHARKI BROKUŁOWEPOLĘDWICZKI Z KURCZAKA W SEZAMIE

    PIEROGI Z CZERWONĄ SOCZEWICĄ (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcji
    POLĘDWICZKI Z KURCZAKA W SEZAMIE

    PIEROGI Z CZERWONĄ SOCZEWICĄ (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcji
    K:2504.2 / B:100.4
    T:85.9 / WP:296.9
    F:58.2 / WW:29.7
    K:2545.0 / B:130.0
    T:103.3 / WP:243.6
    F:53.6 / WW:24.3
    K:2482.7 / B:115.5
    T:84.2 / WP:286.9
    F:48.6 / WW:28.6
    K:2481.6 / B:100.0
    T:101.4 / WP:261.1
    F:55.7 / WW:26.1
    K:2490.9 / B:115.2
    T:91.6 / WP:266.8
    F:59.3 / WW:26.6
    K:2484.2 / B:133.2
    T:83.1 / WP:279.4
    F:53.2 / WW:27.8
    K:2531.8 / B:109.0
    T:86.0 / WP:296.0
    F:69.9 / WW:29.4
  • K: kalorie B: białko T: tłuszcze W: węglowodany F: błonnik WW: wymienniki węglowodanowe WP węglowodany przyswajalne
    PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
    07:00 Śniadanie
    OWSIANKA PIĘKNOŚCI Z PŁATKAMI OWSIANYMI

    KOKTAJL MALINOWY Z BAKALIAMI
    NALEŚNIKI Z MĄKI PEŁNOZIARNISTEJ Z PRAŻONYMI JABŁKAMI Z CZEKOLADĄ (3 PORCJE) Zjedz 3 z 3 porcji     
    10:30 Drugie Śniadanie
    ŚLEDŹ Z BAKALIAMI I PIECZYWEMKOKTAJL BANANOWO- ORZECHOWY     
    12:30 Obiad
    PĘCZOTTO Z INDYKIEM I ZIELONYM GROSZKIEM (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiSPAGHETTI POMIDOROWE Z SOCZEWICĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcji     
    16:00 Podwieczorek
    SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM, RUKOLĄ, BAKALIAMI I TOSTY KLEIK OWOCOWY     
    19:00 Kolacja
    ZUPA CUKINIOWA Z PIECZARKAMI I SOCZEWICĄ (2 PORCJE) Zjedz 2 z 2 porcjiRYŻ Z FASOLĄ I MIGDAŁAMI     
    K:2492.4 / B:136.7
    T:78.1 / WP:278.9
    F:62.7 / WW:27.9
    K:2518.3 / B:107.9
    T:97.6 / WP:267.2
    F:64.6 / WW:26.9
         

SKRÓCONA INFORMACJA O LEKU POLOCARD

NAZWA PRODUKTU LECZNICZEGO, DAWKA I POSTAĆ FARMACEUTYCZNA: POLOCARD, 75 MG LUB 150 MG, TABLETKI DOJELITOWE. 1 TABLETKA DOJELITOWA ZAWIERA: 75 MG LUB 150 MG KWASU ACETYLOSALICYLOWEGO (ACIDUM ACETYLSALICYLICUM). SUBSTANCJA POMOCNICZA O ZNANYM DZIAŁANIU: CZERWIEŃ KOSZENILOWA, LAK (E 124). TABLETKI DOJELITOWE BARWY RÓŻOWEJ, OKRĄGŁE, OBUSTRONNIE WYPUKŁE, O LEKKO CHROPOWATEJ POWIERZCHNI, ŚREDNICY 6 MM (TABLETKI 75 MG) I 8 MM (TABLETKI 150 MG). WSKAZANIA DO STOSOWANIA: HAMOWANIE AGREGACJI PŁYTEK: •W PROFILAKTYCE CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA, KTÓRE GROŻĄ POWSTANIEM ZAKRZEPÓW I ZATORÓW W NACZYNIACH KRWIONOŚNYCH: ZAWAŁ SERCA; NIESTABILNA I STABILNA CHOROBA NIEDOKRWIENNA SERCA; • W PROFILAKTYCE INNYCH CHORÓB PRZEBIEGAJĄCYCH Z ZAKRZEPAMI W NACZYNIACH. PRZECIWWSKAZANIA: NADWRAŻLIWOŚĆ NA SUBSTANCJE CZYNNA LUB NA KTÓRĄKOLWIEK SUBSTANCJE POMOCNICZĄ. NADWRAŻLIWOŚĆ NA KWAS ACETYLOSALICYLOWY WYSTĘPUJE U 0,3% POPULACJI, W TYM U 20% CHORYCH NA ASTMĘ OSKRZELOWA LUB PRZEWLEKŁA POKRZYWKĘ. OBJAWY NADWRAŻLIWOŚCI: POKRZYWKA, A NAWET WSTRZĄS, MOGĄ WYSTĄPIĆ W CIĄGU 3 GODZIN OD PRZYJĘCIA KWASU ACETYLOSALICYLOWEGO. NADWRAŻLIWOŚĆ NA INNE NIESTEROIDOWE LEKI PRZECIWZAPALNE, PRZEBIEGAJĄCA Z OBJAWAMI TAKIMI JAK: SKURCZ OSKRZELI, ZAPALENIE BŁONY ŚLUZOWEJ NOSA, WSTRZĄS. ASTMA OSKRZELOWA, PRZEWLEKŁE SCHORZENIA UKŁADU ODDECHOWEGO, GORĄCZKA SIENNA LUB OBRZĘK BŁONY ŚLUZOWEJ NOSA, GDYŻ PACJENCI Z TYMI SCHORZENIAMI MOGĄ REAGOWAĆ NA NIESTEROIDOWE LEKI PRZECIWZAPALNE NAPADAMI ASTMY, OGRANICZONYM OBRZĘKIEM SKÓRY I BŁONY ŚLUZOWEJ (OBRZĘK NACZYNIORUCHOWY) LUB POKRZYWKA CZĘŚCIEJ NIŻ INNI PACJENCI. CZYNNA CHOROBA WRZODOWA ŻOŁĄDKA I (LUB) DWUNASTNICY ORAZ STANY ZAPALNE LUB KRWAWIENIA Z PRZEWODU POKARMOWEGO (MOŻE WYSTĄPIĆ KRWAWIENIE Z PRZEWODU POKARMOWEGO LUB UCZYNNIENIE CHOROBY WRZODOWEJ). ZABURZENIA KRZEPNIĘCIA KRWI (NP. HEMOFILIA, CHOROBA VON WILLEBRANDA, TELANGIEKTAZJE, TROMBOCYTOPENIA) ORAZ JEDNOCZESNE LECZENIE LEKAMI PRZECIWZAKRZEPOWYMI (NP. POCHODNE KUMARYNY, HEPARYNA). CIĘŻKA NIEWYDOLNOŚĆ WĄTROBY LUB NEREK. CIĘŻKA NIEWYDOLNOŚĆ SERCA. OSTATNI TRYMESTR CIĄŻY. NIEDOBÓR DEHYDROGENAZY GLUKOZO-6-FOSFORANOWEJ. DNA MOCZANOWA STOSOWANIE U DZIECI I MŁODZIEŻY W WIEKU PONIŻEJ 16 LAT, ZWŁASZCZA W PRZEBIEGU INFEKCJI WIRUSOWYCH, ZE WZGLĘDU NA RYZYKO WYSTĄPIENIA ZESPOŁU REYE’A. Z WYŁĄCZENIEM WYJĄTKOWYCH SYTUACJI, TAKICH JAK CHOROBA KAWASAKI. STOSOWANIE JEDNOCZEŚNIE Z METROTREKSATEM W DAWKACH 15 MG/TYDZIEŃ LUB WIĘKSZYCH ZE WZGLĘDU NA MIELOTOKSYCZNOŚĆ. PODMIOT ODPOWIEDZIALNY: PFIZER CORPORATION AUSTRIA GMBH, FLORIDSDORFER HAUPTSTRASSE 1, 1210 WIEDEŃ, AUSTRIA.

ROZWIŃ