Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Wymachy nogą w bok

Wyposażenie: krzesło

Cel: wzmocnienie nóg

Stój na całych stopach. Cała podeszwa stopy ma stykać się z podłożem. Nogi ustaw w niewielkim rozkroku. Plecy proste, brzuch wciągnięty. Dla utrzymania równowagi możesz podeprzeć się krzesła

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt ćwiczenia wymachy nogą w bok

Unieś jedną nogę wyprostowaną i wykonaj nią wymach w bok. Wykonuj ten ruch w sposób kontrolowany, imitując ruch wahadła. Wróć do pozycji wyjściowej

Mężczyzna wykonujący drugi punkt ćwiczenia wymachy nogą w bok

Zmień nogę, powtórz to ćwiczenie dla drugiej nogi.

Mężczyzna wykonujący trzeci punkt ćwiczenia wymachy nogą w bok

Pamiętaj aby pomiędzy ćwiczeniami robić sobie 1,5 – 2 minuty przerwy na ustabilizowanie oddechu czy napicie się wody.

Wykonaj ćwiczenie po 15 razy na jedną nogę

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ