Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Pompki przy ścianie

Wyposażenie: mata

Cel: klatka piersiowa, biceps

Dla osób, które mają bardzo słabą kondycję fizyczną dobrym sposobem na wzmocnienie ciała będą pompki przy ścianie. W trakcie ich wykonywania obowiązują te same zasady co podczas standardowego ćwiczenia. Celem jest jednak zmuszenie ciała do maksymalnego napięcia. Opuszczamy ciężar ciała do ściany bardzo wolno, odpychamy się od niej tak jakbyśmy chcieli przesunąć całą ścianę. Oznacza to, że musimy maksymalnie naprężyć wszystkie włókna mięśniowe

Stań w lekkim rozkroku, rozstaw ręce na wysokości barków, oprzyj dłonie o ścianę, następnie uginaj ręce w łokciach, tak jakbyś wykonywał klasyczne pompki

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt ćwiczenia pompki przy ścianie

Wykonaj to ćwiczenie w 5 seriach po 10 powtórzeń

Mężczyzna wykonujący drugi punkt ćwiczenia pompki przy ścianie

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ