Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Marsz po zdrowie

Wyposażenie: brak

Cel: poprawa kondycji układu krwionośnego

Stój na całych stopach. Cała podeszwa stopy ma stykać się z podłożem Plecy proste Brzuch wciągnięty

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt ćwiczenia marsz po zdrowie

Wykonuj naturalne, krótkie kroki w miejscu. Unikaj przesadnego unoszenia kolan do góry. Pamiętaj o wyprostowanej sylwetce: łopatki ściągnięte, proste plecy, brzuch wciągnięty

Mężczyzna wykonujący drugi punkt ćwiczenia marsz po zdrowie

Maszeruj tak przez minutę, następnie zrób sobie 1 minutę przerwy aby ustabilizować oddech, napić się wody Wykonaj 5 powtórzeń tego ćwiczenia

Mężczyzna wykonujący trzeci punkt ćwiczenia marsz po zdrowie

Ćwiczenie możesz wykonać w domu lub na świeżym powietrzu. Pamiętaj jednak, że gdy zdecydujesz się na marsz na świeżym powietrzu wybierz zacienione miejsce.

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ