Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Gimnastyka izometryczna

Wyposażenie: mata

Cel: rozciągnięcie górnej partii ciała oraz kręgosłupa

Pamiętaj! Ćwicz w dobrze przewietrzonym pomieszczeniu oraz w stroju gimnastycznym. Poszczególne ruchy wykonuj dokładnie i powoli.

Połóż się na macie głową skierowaną do maty. Biodra i powinny być przyciśnięte mocno do maty, a biodra mocno przyciśnięte do maty. Unieś ręce i nogi jednocześnie, zostając w tej pozycji co najmniej 10 sekund. Wróć do pozycji startowej.

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt gimnastyki izomertycznej

Wykonuj wdech gdy wznosisz ręce do góry, gdy je opuszczasz wykonuj wydech.

Mężczyzna wykonujący drugi punkt gimnastyki izomertycznej

Powtórz ćwiczenie 5 razy po 10 powtórzeń, wykonując przerwy 30 sekundowe pomiędzy powtórzeniami. Pamiętaj o piciu wody w czasie przerw!

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ