Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Deska

Wyposażenie: brak

Cel: elastyczność, siła

Opuść przedramiona na podłoże, tak aby łokcie znalazły się równolegle do barków. Przedramiona mogą być do siebie równoległe z wnętrzami dłoni skierowanymi w dół lub możesz złożyć dłonie razem. Stań na palcach, unieś kolana z podłoża i przestaw stopy do tyłu, tak aby nogi były wyprostowane. 

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt ćwiczenia deska

Wyciągnij pięty do tyłu, a czubek głowy do przodu, utrzymując wydłużony kręgosłup. Przyciągnij pępek do kręgosłupa Postaraj się pozostać w tej pozycji jedną minutę, nie zapomnij o oddechu – wykonuj głębokie wdechy i wydechy

Mężczyzna wykonujący drugi punkt ćwiczenia deska

Powtórz to ćwiczenie 3 razy

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ