Skip to main content
Mężczyzna z kobietą na spacerze

Rodzaj ćwiczenia: Ćwiczenie izometryczne

Wyposażenie: mata

Cel: rozciągnięcie górnej partii ciała oraz kręgosłupa

Pamiętaj! Ćwicz w dobrze przewietrzonym pomieszczeniu oraz w stroju gimnastycznym. Poszczególne ruchy wykonuj dokładnie i powoli.

Biodra i barki powinny być przyciśnięte do maty Ręce położone wzdłuż tułowia Nogi zgięte w kolanach, stopy pod pośladkami Stopy przyciśnięte do podłogi / maty

Mężczyzna wykonujący pierwszy punkt ćwiczeń izometrycznych

Opuszczaj biodra do pozycji startowej powoli i dokładnie, kontroluj opadanie bioder (podczas opadania wykonaj wydech) Ćwiczenie powtórz w 4 seriach po 10 powtórzeń. Pomiędzy seriami zrób sobie około minutę przerwy na ustabilizowanie oddechu oraz napicie się wody. Unieś biodra do góry, powoli i dokładnie (podczas unoszenia wykonaj wdech)

Mężczyzna wykonujący drugi punkt ćwiczeń izometrycznych

To również może Cię zainteresować

Miażdżyca

Miażdżyca

Miażdżyca: Czym jest, jakie są jej przyczyny i skutki? Czy można jej zapobiec?Miażdżyca (arteroskleroza) jest chorobą, której powikłania (takie, jak choroba wieńcowa, udar mózgu)

CZYTAJ WIĘCEJ

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia

Czym jest zdrowy tryb życia i jaki ma wpływ na układ krążenia?Profilaktyka chorób układu krążenia ma niebagatelne znaczenie dla rozwoju wielu chorób oraz ich następstw. Zdrowy tryb

CZYTAJ WIĘCEJ

Udar mózgu

Udar mózgu

Udar mózgu: objawy, przyczyny, leczenie, skutki. Czy można mu zapobiegać?Udar mózgu to trzecia co do częstości przyczyna zgonów po 40. roku życia, a także najczęstsza przyczyna powstawania

CZYTAJ WIĘCEJ